hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > پاکسازی و جمع آوری خاک و نخاله تخلیه شده غیرمجاز از انتهای کوچه ابوذر ۴۱ 

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان

پاکسازی و جمع آوری خاک و نخاله تخلیه شده غیرمجاز از انتهای کوچه ابوذر ۴۱ 

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان از پاکسازی و جمع آوری خاک و نخاله تخلیه شده غیرمجاز از انتهای کوچه ابوذر 41 به سمت جاده توشن خبر داد.

احمد سالاری اظهار داشت: در راستای افزایش ارتقای سطح بهداشت با هدف زیباسازی فضای بصری و در جهت حذف زوائد و بهبود پاکیزگی و نظافت شهری، پاکسازی سطح شهر از پسماندهای عمرانی و خاک و نخاله های ساختمانی از ابتدای سال جدید با جدیت پیگیری شده است.

سالاری ادامه داد: روزانه بالغ بر ۶۰ سرویس خاک و نخاله ساختمانی توسط کامیونهای بخش خصوصی به معدن توسکستان انتقال داده می شود.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه در برخی معابر و حاشیه های سطح شهر شاهد تخلیه خاک و نخاله غیرمجاز هستیم که انباشت آن علاوه بر نازیبایی بصری باعث ایجاد مشکلات ترافیکی و در نهایت نارضایتی شهروندان را به همراه دارد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان گفت: طبق ماده ۱۶ قانون مدیریت پسماند هرگونه تخلیه غیر مجاز خاک و نخاله در معابر شهری جرم محسوب شده و با متخلفین بر اساس قانون و مقررات برخورد خواهد شد.

سالاری افزود: رفع این معضل تنها با مسئولیت پذیری رانندگانی که در این حوزه فعالیت می کنند و همچنین همراهی  شهروندان امکان پذیر خواهد بود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد